*Ups... moja doll znowu nie ma brwi!
Stylizacja 1: Kolczyk- LE, Bluzka(Sukienka)- Tingeling, Kurtka- Antidote, Pasek- Fendi Tribute, Spodnie- Nelly.com, Torebka- Fendi Tribute, Skarpetki- Vinyl, Buty- Young Hollywood
Stylizacja 2: Kolczyki- Pretty n' Love+Pearls, Golf- Antidote, Sukienka- Archive, Nerka- Antidote, Kozaki- Balmain Tribute

Trudno z brwiami ale wlosy?!!!
OdpowiedzUsuńPierwsza nudna troche, ale druga mistrzostwo
I teraz jak nie masz włosów to może być bez brwi ;p
OdpowiedzUsuńDruga dużo lepsza :)
ola4077
Zakochałam się w drugiej!
OdpowiedzUsuńZmieniłabym buty w pierwszej stylizacji i byłoby świetnie, druga również dobra.
OdpowiedzUsuńSally11l
Według mnie Twoja doll bez włosów wygląda po prostu głupio. O ile czasem takie wersje mi się podobają, tak w tym przypadku nie. Wskazałabym drugą stylizację jako lepszą, chociaż nie zachwyca. Pierwsza zupełnie mi się nie podoba.
OdpowiedzUsuń