Bez swetra byłoby ładnie teraz mi się nie podoba
cudowna !przeszkadza mi tylko jakos dzwinie ubrana torba przez swteter, ale i tak bosko!
Nie podoba mi się.
Nie wiem czemu, ale rozbawił mnie tytuł posta xD Stylizacja wygląda całkiem fajnie, podoba mi się :))
Góra jest super, ale dół już nie ;(ola4077
Jedynie spodnie jakoś mi nie pasują, ale tak jest super :)ylvx
torebka jakoś dziwnie lezy i przeszkadza mi czerwony element, ale nie jest źl.e.
Niezła:)
Bez swetra byłoby ładnie teraz mi się nie podoba
OdpowiedzUsuńcudowna !przeszkadza mi tylko jakos dzwinie ubrana torba przez swteter, ale i tak bosko!
OdpowiedzUsuńNie podoba mi się.
OdpowiedzUsuńNie wiem czemu, ale rozbawił mnie tytuł posta xD Stylizacja wygląda całkiem fajnie, podoba mi się :))
OdpowiedzUsuńGóra jest super, ale dół już nie ;(
OdpowiedzUsuńola4077
Jedynie spodnie jakoś mi nie pasują, ale tak jest super :)
OdpowiedzUsuńylvx
torebka jakoś dziwnie lezy i przeszkadza mi czerwony element, ale nie jest źl.e.
OdpowiedzUsuńNiezła:)
OdpowiedzUsuń