Kiedy zobaczyłem ta stylizacje to pomyślałem: Sablewska
Bardzo fajna, też mi się z Sablewską skojarzyło ;pola4077
Taka trochę mało ciekawa.
ale zwyklak , porazka
Nuda, aczkolwiek wygląda poprawnie:)
nudna:(
Kiedy zobaczyłem ta stylizacje to pomyślałem: Sablewska
OdpowiedzUsuńBardzo fajna, też mi się z Sablewską skojarzyło ;p
OdpowiedzUsuńola4077
Taka trochę mało ciekawa.
OdpowiedzUsuńale zwyklak , porazka
OdpowiedzUsuńNuda, aczkolwiek wygląda poprawnie:)
OdpowiedzUsuńnudna:(
OdpowiedzUsuń