oo, fajna! tylko okulary do wywalenia.
Genialna !!olunia400
Wywalilabym buty, reszta ok.Marta32222
Całkiem fajna, podobają mi się kolory :)
Okularki tylko mi się nie spodobały ^^
Ogólnie ok ale coś mi w niej nie pasuje, może dlatego że nie lubię tego żółtego żakietu
Fajne, letnie kolory.
Mi się podoba :>
Fajna:)
Bardzo ładna, ale wymienilabym narzutke :)
Jest okej.
Coś mi w niej nie gra, niby wszytko okej kolorystycznie itp, ale mam niedosyt
W porządku. C:
oo, fajna! tylko okulary do wywalenia.
OdpowiedzUsuńGenialna !!
OdpowiedzUsuńolunia400
Wywalilabym buty, reszta ok.
OdpowiedzUsuńMarta32222
Całkiem fajna, podobają mi się kolory :)
OdpowiedzUsuńOkularki tylko mi się nie spodobały ^^
OdpowiedzUsuńOgólnie ok ale coś mi w niej nie pasuje, może dlatego że nie lubię tego żółtego żakietu
OdpowiedzUsuńFajne, letnie kolory.
OdpowiedzUsuńMi się podoba :>
OdpowiedzUsuńFajna:)
OdpowiedzUsuńBardzo ładna, ale wymienilabym narzutke :)
OdpowiedzUsuńJest okej.
OdpowiedzUsuńCoś mi w niej nie gra, niby wszytko okej kolorystycznie itp, ale mam niedosyt
OdpowiedzUsuńW porządku. C:
OdpowiedzUsuń