Vidun: Pozostałym jurorkom stylizacja kompletnie się nie spodobała, moim zdaniem jest świetna! Prawda, dół sukienki gryzie się z butami, przez co ostateczny efekt wygląda źle, aczkolwiek podoba mi się pomysł na nie. HOT- RouxRogue: Jestem na duże NIE. Spódniczka/sukienka do tych butów to był zły pomysł, zdecydowanie lepiej prezentowałby się tutaj inne buty. NOT Missselina22: Nie mam pojęcia jak skomentować tą stylizacje. Kompletnie mi się nie podoba, za to jestem fanką tych butów. NOT Najka.: Ja przepraszam, ale ta stylizacja jest straszna. Nie mam pojęcia co tu się zadziało. NOT NikiPotwor | Vidun: Podoba mi się połączenie spodni, paska, bluzki i chokera. Kopertówka oraz buty całkowicie do wymiany, psują całą stylizację. NOT RouxRogue: Prosta, nudna stylizacja. Torebka i buty kompletnie mi nie pasują. Na dzień dzisiejszy ode mnie NOT+ Missselina22: Jest to nieskomplikowana stylizacja, która nigdy nie zostanie zapamiętana jako "wow". Bardzo denerwują mnie te buty :/ Połączenie spodni i bluzki nie jest złe, ale dodatki nie pomogły temu outfitowi, a wręcz zaskodziły. NOT ++ Najka.: Według mnie stylizacja jest słaba. Wszystko psują dodatki, które razem mają się nijak do reszty outfitu. NOT Jarus55 Vidun: Kompletnie nie podoba mi się odcień niebieskich butów, zdecydowanie nie pasuje on do tej stylizacji. Irytuje mnie także te wycięcie w bluzce, które fatalnie tutaj wygląda. Torebkę także zmieniłbym na jakąś pasującą do tonacji paska. HOT/NOT RouxRogue: Najlepsza stylizacja z całego zastawienia, w sumie całość prezentuje się fajnie, trochę irytują mnie inne tonacje niebieskiego. HOT z minimalnym minusikiem Missselina22: Stylizacja nie jest zła, jest poprawna. Moją poprzedniczkę denerwowały odcienie niebieskiego, ja mam zaś problem z tą bielą. Denerwuje mnie również ułożenie bluzki tak, że widać kawałek brzucha. Chętnie wymieniłabym też torebkę... Ale mimo tych niedociągnięć look oceniam na HOT- Najka.: Stylizacja jest średnia. "Fruwający" pasek wydaję się być zbędny do tych spodni-ze względu na liczne wstawki. Torebka i buty też do wymiany. Daję NOT+ |
Hot or Not
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Najlepszą stylizację z całej trójki mam ja xd
OdpowiedzUsuńMożesz być grzeczniejszy? :)
UsuńZgadzam się z ocenami w 1, w 2 zgadzam się z Vidun, dzięki za ocenę :))
OdpowiedzUsuńPierwsza i trzecia stylizacja to po prostu klasyczne stylizacje, są ładne, ale mało ciekawe. Stylizacja nr 2 za to naprawdę mi się podoba. Ciężkie kozaki, moim zdaniem, bardzo dobrze wyglądają ze zwiewną sukienką. Zmieniłabym w niej ewentualnie kolor dodatków. :D
OdpowiedzUsuńPodoba mi się tylko trzecia, druga ma fu sukienke.
OdpowiedzUsuńNajlepiej została oceniona stylizacja nr. 3, która jest zdecydowanie gorsza od pierwszej, która jest typowym zwyklakiem i drugiej - najlepiej wpasowującej się w panujące trendy. Zupełnie nie zgadzam się z ocenami.
OdpowiedzUsuńNie mogę pojąć jak komuś się podobają buty z nowej kolekcji YH? A co do stylizacji, żadna mi się nie podoba i nie nałożyłbym je na swoją Doll.
OdpowiedzUsuńZgadzam się z ocenami. Zwykłe proste stylizacje.
OdpowiedzUsuńOlunia400
szczerze żadna mi się nie podoba.
OdpowiedzUsuńZgadzam się z ocenami.
OdpowiedzUsuńAbsolutnie nie zgdzam sie z opiniami jurorow wedlug mnie , najlepsza 1 a najgorsza ostatnia.
OdpowiedzUsuńMarta32222
Stylizacje takie nie bardzo :/
OdpowiedzUsuńZgadzam się z ocenami
OdpowiedzUsuń